Ons laatste nieuws en cases
gray_twitter gray_twitter

Ontvang onze nieuwsbrief

 

Geplaatst op: 27/05/14

“Door CityTraffic kunnen wij onze presentaties beter monitoren.” Dat zegt Björn Hillerström, CEO-assistent bij kledingmerk Oger.

Oger gebruikt sinds een aantal maanden de CityTraffic-cijfers als feedback op prestaties en als trendwatcher om de performance van de winkels te verhogen.

“Met de informatie is het bijvoorbeeld mogelijk om speciale evenementen, zowel in onze winkel als daarbuiten, beter te plannen. Ook kunnen we direct daarna zien wat het effect hiervan is geweest”, vertelt hij.

Retailers krijgen door de tellingen van CityTraffic een duidelijk beeld over het aantal passanten in de winkelstraat. Daarnaast is het ook mogelijk om deze data te vergelijken met die van een aantal jaren ervoor, zodat trends sneller ontdekt kunnen worden.

Oger beschikt over zes winkellocaties in Nederland. De analyses van CityTraffic zorgen ervoor dat het management snel inzicht heeft van het effect van bepaalde acties.

Hillerström bezoekt regelmatig de zes Nederlandse Oger-winkels om door middel van interactieve sessies te bespreken hoe de cijfers zo positief mogelijk beïnvloed kunnen worden. De CityTraffic-informatie is hierbij heel behulpzaam om te ontdekken waar de pijnpunten liggen.