Ons laatste nieuws en cases
gray_twitter gray_twitter

Ontvang onze nieuwsbrief

 

Geplaatst op: 27/05/14

Een goede bereikbaarheid is voor 60% van de consumenten de belangrijkste factor voor de keuze van de supermarkt. Men moet er gemakkelijk en dichtbij kunnen parkeren. Dit wordt voor steeds meer winkelcentra en gemeenten een knelpunt in hun stad. Daarbij zijn de parkeertarieven in Nederland de afgelopen 3 jaar met 17,3 % gestegen. Parkeren is dus een issue.

CityTraffic gaat komende tijd verschillende parkeerterreinen monitoren. Dit leidt tot het beantwoorden van verschillende vraagstukken. Waar wordt het meeste geparkeerd door de consumenten in de binnenstad? Wat is de maximale loopafstand van de shopper naar het parkeerterrein? Welke relatie zien we tussen de openingstijden van winkels en de parkeerdrukte? Deze vragen worden met behulp van CityTraffic data beantwoord.

Bent u geïnteresseerd in het monitoren van uw eigen parkeerterreinen? Neem dan contact op met CityTraffic.